torsdag 11 oktober 2012

Veromoda

Jaaha, då ska vi se.. Vart var jag i min berättelse om mig dag? Hm. Jaja.

Mamma är hemma igen. Även om jag bara pratade med henne en snabbis så känns det bra. Tror nog hon åkt hem till mormor.

Jag däremot. Ja va på kvantum en sväng förut, sedan gick jag till veromoda på "Hollywood-kväll". De hade öppet mellan 18-20 med 20% på hela butiken. Jag hittade faktiskt en stickad tröja, vitt och svart, lite kortare i fram, längre i bak och även en dragkedja i nacken. Supero!
Fick en goodie-bag med mig hem. I den låg en scarf, i mitt fall fick jag en rosa. 200:-, en nagelfil, ett iPhone skal och ett halsband för 98:-. Min tröja kostade ju 129:- + 20% rabatt så.. Jag gick ju iaf plus. Samtidigt som jag strosade omkring där lekte jag stöttande psykolog till Jannica. Hon skulle på date och var lite nervig;) efter en halvtimmes pep fick ja detta sms. "jag vill inte" hihi. Undra hur det gick.

Städat, diskar och bytt lakan. Lyssnat på min idol, hjälte, ungefär världens bästa sångröst, David gray. Åh han är så bra! Slängde ihop en sallad till kvällsmat, sedan blev det mat-program. Älskar torsdagens tablå! Det är den enda dagen jag kollar på tvn. Först halv åtta hos mig, kockarnas kock,och sist men absolut bäst! Sverige bakar!:)

Nu börjar det igen. Puss och godnatt alla!