tisdag 23 oktober 2012

Trött tjej!

Oh. Började dagen vid 5 som vanligt. Tog en snabb promenad bort till hajen för att hämta mina gamla truck-skor. De nya blev ju helt dränkta i vatten igår och fortfarNde lite fuktiga. Dusch, frukost och sedan jobb.

Nu kan jag säga det. -i love My jobb! Fan vad kul det är. Jag älskar när det är mkt att göra, och just nu är det mycket mycket nytt och massa att lära, jag hittar knappt till lagret liksom. Bra Maria! Men hur som, jag och Emelie lyckades få iordning på min lilla hörna bra tycker jag. Snyggt med färg och vitt. Grupper osv.

Efter jobbet blev det en sväng bort till Hajen. Kaaaaan inte slita mig;) nej. Åkte mest dit för att kolla in hur deras blom-avdelning blev. Fixk aldrig sett sen igår.

Städat och packat, kollat tåg. Bestämde kvälls-date med Robin med. Åt god tacos, sen blev det en promenad till kvantum för lite kiosk.. Köpte kladdkaka:) såååå, efter tacos blev det kladdkaka med grädde och te.

Nu är det sova som gäller. Ladda batterina inför i morgon. Stor dag.
JAG FYLLER JU ÅR! ;)

Puss och godnatt alla Goa!