torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullen.

Woww. Kanelbullens dag idag. Precis jättegott. Jag har ju iof kioskat bulle varje dag den veckan.. Men ändå!:)

Jobbat 6-12 idag, sedan blev det gymet . Om jag inte har träningsvärk i morgon vet jag inte hur jag ska göra. Kändes som mina ben var spagetti när jag skulle cykla hem. Gott det.

Gjorde sinnegod omelett förut. Två ägg, lite lök, tomat och paprika. En släng mjölk och ajavar. Jättegott. Sallad till!

En sväng på stan och köpte tre bullar på espresso house. Gott gott. De är snäppet för degiga för mig, men goda ändå! Handlade på kvantum och sen Apoteket.
Efter det var det fika med provsmakning av diverse bullar.. Mina vann, sen kom pecan och sen kanel. Gjord på tvåååå domare :) haha.

Lagade den godare kvällsmaten på länge ikväll. Biff med vitlök, lök, ajavar och sambal olek. Lite typ... Nja, inte svenska köttbullar utan mer.. Libanesiska kanske?:) kul med nya smaker, och de blev jättegoda. Till detta lite colslaw och vanlig sallad.

Sååå, ladda inför ny dag i morgon. Nu ska vi fortsätta kika lite halv åtta hos mig. :)