söndag 7 oktober 2012

Choklad och delikatess-mässa.

Åh. Vaknade klockan 8 av migsjälv i morses. Gött! Tog en pw på 50 minuter, slängde mig i duschen och gjorde en snabb-frukost. Var färdig prick halv tio då josse kom till mig. Vidare till Robin, sedan gick bilen mot Göteborg.

Vi gick på en choklad och delikatess-mässa i Göteborg. Precis hur mysigt som helst, eller som josse sa "hur mysigt har vi det inte nu..?" köpte två mörka choklader med 70% kakao, två ljusa, en med frukt i och en med.. Åh nu har jag glömt av det igen. Små kakor som ser ut som en hamburgare typ. Jättrgott!

Efter mässan gick vi en tur på stan. Köpte mig en kaffe-pressare, eller vad säger man? Ni fattar?:)

Vidare till Ikea, käkade lunch och köpte två nya vinglas + champagne glas. Dricker aldrig champagne så har aldrig tänkt tanken på att skaffa, men när josse var här senast så skulle vi dricka muoserande och det är ju lite roligare i just champagneglas. Två ljuslyktor blev det med.
Efter detta gick bilen hem.

Med strålande sol och blå himmel tog jag och Robin en promenad när vi kom hem. Plockade lite kvistar, blad och kastanjer.


Ikväll vart det tacoskväll, solsidan och så fick jag fixat min dator. Lycka. Tack!

Nu ska vi sova. Åh skönt! Behövs efter en dag fylld av Robins underbara kommentarer. Han får mig att skratta i de mest jobbigaste situationer som finns ibland. ;) haha.

God natt alla Goa!
Puss & kram