lördag 27 oktober 2012

Förlåt mig.

Förlåt för mitt dåliga bloggande. Glömt av lite kanske. Mycket i huvudet.

Igår blev det aw på stadt med Robin och massa folk på kvantum. Ett glas vin och sedan till campino för att köpa rulle och hem till Frida och Dan. Kollade fotbollen och snackade massa skit. Bra fredags kväll!

Runt nio där gick jag och Robin. Robin hem till sig och jag vidare på äventyr tilö Felicia. Johanna är hemma från Norge med hennes kille och två andra män. De drack lite vin, lyssna go musik och dansa sp jag joinade dem till 1-snåret. Då tackade jag för mig.:)

Vaknade vid 8 idag och tog en lång promenad med Micke. Älskar höstdagar som denna. De är magiska!
Städat och lagat torsk med potatis hann jag med göra innan jobb på espresso 13-16. Vi sålde grymt mkt och skickade iväg kaffe som aldrig förr. Love my work!

Jag har förövrigt världens bästa chef med som alltid är pepp och glad för ens skull! Tog ett snacka med Jenny idg ang. Mina timmar som jag har i nov. Varje onsdag. Jag har ju bytt schema på Kvantim nu så jobbar ku tyvärr onsdagar.:/ men hon skulle lösa dem, men ville ändå ha kvar mig. Komma in någon gång då oh då. Netwicka. Jag blev överlycklig! Sååå ikväll tänker jag ha det fetaste smiilet på mina läppar. Life is good! :)

Puss och kram.