lördag 20 oktober 2012

Glädje skratt & tårar.

Denna dag alltså. Lång dag. Men bra.
Vaknade som sagt vid 8 tiden i morse. Var så himla längesedan jag och Malin tog en promenad, idag blev den av. Först körde vi hem lindas bil från malin till lindas föräldrar, sedan tog vi en promenad förbi fästningen, förbi ankaret och upp vid kurorten. Mysigt!

Hem och duscha, städa och fixa för att jobba kväll.

Väl på jobbet, med mer energi är Ferdinan (haha..) var det sjukt mkt att öra idg. Ganska många rc kvar att köra när jag kom där vid 12-tiden.

Känslan, glädjen, rädslan efter att ha pratar med gissla, Jesper och icka var helt otrolig. Jag var så fruktansvärt glad. Gick ut i butiken och fick syn på Mattias och ögonen bara började rinna. Åh herregud. Helt röd i ansikte och tårarna bara rann av lycka. Ibland reagerar man verkligen på ett sätt man tror man absolut inte ska göra!
Han försökte iof lugna ner mig lite med en lugnande kram men det gick sådär. Hela jag skakade. :)
Spännande. Nytt jobb, ny arbetsplats och nya arbetsuppgifter! Kvantum. Driftsledare, JAG?! :)

Var lite svårt att fokusera efter detta, men det gick. Tillslut så fixk jag nog ordning på det mesta på golvet. Min sista jobb-helg på hajen. Mitt andra hem, min familj. Åh.

Robin och Mattis kom med champagne och blommor sen. Började böla för ungefär 6 gången. Åh, men bara av glädje. Jag är helt med på att det kommer bli tufft. Väldigt mkt att lära, men jag vill, kan och vill vill vill!:)

Efter jobbet cyklade ja till Robin för god efterrätt. Min huvudrutt blev en Billys-pizza. Har nog inte ätit det sen jag var liten. Men helt okej. Hos Robin bjöds det på ett halvt glas vin och hemmagjorda maränger med frukt till. Precis jättegott!

Nu är det sängen och sömn. Nattinatt alla!