onsdag 24 oktober 2012

Espresso!

Åh ännu en dag är gjord. Nu är jag ledig i morgon. Tror min hjärna behöver det. Jobbat sen... Förra söndagen. Alltså, två veckor sen. Har ju hängt på espresso när jag varit ledig från hajen. Nu så. Nu är jag iaf påväg hem. Skönt. Mamma och Nils! Åh min familj.:)

Jag har börjat lyssna på enya. Har ni lyssnat på henne någon gång? Jag älskar henne. Hon påminner mig om
När jag var liten. Vi var i Sälen. Familjen. Det är nog den enda semestern som jag kan komma ihåg att alla var med. Klart jag vet att jag Erik i och Nils varit på sem. Ihop efter det.. Men den där resan minna jag extra. Vet inte varför. Jag tror det var då jag bröt mitt finger innan vi skulle åka. Mammas Karl, leif hade en sån sär astro. ( typ stor bil/liten buss) den hade skjutdörrar och inte vanliga. När jag skulle stänga den dörren lyckades jag klämma min ena finger. Jag lyckas ju med allt!:)
Hur som. Efter några timmar på KSS åkte vi till Sälen.:)

Nu ska ja komma till enya. Vi hade med min cd spelare med högtalare som vi hade på vårt rum. "kids-Room". Varje natt innan vi somnade sätte Erik på just enya. Alltid när jag hör henne är min första tanke Sälen. I min hjärna spelad det upp tre bilder. En på mig, en på min cd-spelare, en på en våningssäng och sen Erik och Nils. Sen kommer leendet och sist.. Saknaden. Helvete. Dom där nissarna var som mina skyddsänglar. Åh speciellt Nils. Han kunde reta mig precis hut mkt som helst, men det var ju bara syskonkärlek. Åh varje gång han retades sprang ja vanligt vis till Erik och sa till. Han har ju varit som min pappa under min uppväxt, så det var väl inte så konstigt.:) jag önskar jag hade dom närmare. 55 mil /22 mil är ganska mycket. Varför splittrades vi. Hm.


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe! Puss på er.