torsdag 18 oktober 2012

Jahaaa.

Vad är det för fel på papper? Seriöst? De här är min hand efter en "okej" dag på jobbet. Är det inte något jag ska minnas så ör det ean-kod eller något helt oläsligt. Märkligt att jag inte lär mig!!

Efter jobbet blev det gymet. Svettas, det är något jag är sjukt bra på. Eller jag... Min kropp. Räcker med 15 min Max av. X-trainern så fullkomligt rinner hela jag. Jesus. Tränade ca en timma sedan cyklade jag hem. Slängde mig i duschen och 40 min senare satt jag i josses vild påväg mot hajen. Handlade lite kvällsmat, dvs. Potatisgratäng, fläskfilé med pepparsås och sallad. Blev en sort hallon/blåbärs paj/wienerbröd med vaniljsås till efterrätt. Jag kommer rulla fram snart.. Maten var precis hur god som helst. Efterrätten kunde jag hoppa över, men helt ok. Fick mat-koma delux efter allt detta så kom hem vid 20.20 -snåret. Galet sp trött jag är men lyckades ändå kolla igenom hela programmet av sverige bakar.. Nu.. Störta ned i sängen. Godnatt alla goaAaa!