måndag 22 oktober 2012

Hajen /kvantum

Min president igår var inte någon blom-bok utan en bak-bok! Åh jag blev lika glad över det! Baka är så himla kul och gott!:)

Vaknade med en märklig känsla i kroppen. Ja men. Ja.. Hm. Sista frukosten med Robin och Sofie.
" naaa nu Maria, nu kommer du sitta mobbad själv i lunchrummet på kvantum."
" jag har raderat ditt nummer"
( Robin försökte skrämma mig)
Blev jobb mellan 6-11 idag. Skulle gått till 11:30 på hajen och sedan åkt till kvantum och Gissela men icke. Vi har som en grej på hajen -när någon slutar så ska det kännas. Typ.
Jag har ju alltid varit på andra sidan. Dvs de som gör hyssen, och inte den som blivit trackad. Robin och Mattias har väl iof förvarnat mig hela veckan.. Men ändå. Jag har bönat lite om att jag inte velat bli helt förstörd sååå idag då.
Evonne ropade på mig. "Maria kontakta. 183" vilket jag gjorde och Robin svarade. De hade gjort något hyss med min cykel. Hm. Efter en kvarts övertalan fick de iaf ut mig på bryggan för att se min cykel inlindad i plaaaast. Åh sedan dränkte de mig i vatten. Tusen liter. Kallsup. Osv. Men jag älskar er precis lika mkt ändå!

Över till kvantum. Kommer bli jättebra! Jag gillar det. Känns skumt att allt är så litet, man är van vid att det är stort och att det går fort. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Det kommer gå bra, det SKA gå bra.:) annars, gör om och gör rätt. :) positiv. Ja ni hörde.

Efter allt. Gick jag till Robin. Blev bjuden på jättegod lunch/kvällsmat. Allt i ett. Blev sinnesmätt. Somnade som två sillar på soffan sen till en film. Vaknade halv sex och sa adjö. Blev en promenad och telefon konferens med Jannica hem. :)

Ikväll har jag bara tagit det lugna gatan. Andats. Det behövs har jag hört.. Nu blir set sängen:) sov gott alla!