tisdag 2 oktober 2012

Tidig morgon.

Det här med att börja jobba efter 7 har ju sin tjusning, absolut!
Att hinna ta en morgonpromenad innan jobbet gör ju att man blir
Mycket piggare hela dagen. Gick en sväng på 45-50 minuter i morses, sedan blev det frukost och dusch innan jobbet. Jobbade bara till fjuttiga 14 idag. Segt med så lite timmar, men okej. Jag är inte ledig i morgon utan ska spendera 10-17 på espresso house. ( jag hoppar av glädje inombords!)

Efter jobbet blev det gym. Mitt Goa gym. Det är skönt att gå dit och ta ut sig lite. Visst att man blir trött sv att springa en mil, men det är ju även ganska enformigt.

Gjorde mig en sjukt god sallad när jag kom hem. Lite salladsrester sen helgen, rökt lax, nötter, lök-röra och brie. MYMS!

Hunnit med att plocka bort alla mina sommargäster med. Tråkigt men sant tagit fram min -hej det är inte så varmt ute, men ändå inte vinter Jacka. Åh. Det är verkligen snart höst. Oktober. Ursch!

Sen det vanliga. Jag förstår fan inte hur jag lyckas dra fram så mycket saker? Känns som jag inte gör annat än bara plockar efter mig? Städar, plockar, plockar tvätt. Hm. Tur att jag gillar det. Kanske därför jag är så bra på att röra tet så..

Köpt nytt nagenack på hajen. Kostar 10:- så jag var väldigt skeptisk till att det ens skulle sitta fast, men efter en hel helg och knappt några fliser så kan jag garrantera att det är bra. Därför köpte jag 3 till idag. :) mina Fossingar fick sej en ny färg.

Nu, nu är det sovdags för oss. Natti!:)