måndag 29 oktober 2012

Back to basic.

Mitt huvud bara bankar. Det är lite trött.
Haft en bra dag på jobbet. Jag är verkligen världsbäst på att påbörja saker innan jag slutfört det jag gjorde innan. Med ett nytt jobb där man ska göra allt är det lite dumt, så ja, nu ska jag verkligen försöka lära mig. "gör en sak i taget!" Jag hör verkligen hur mamma säger det där till mig i huvudet. Hon klagade alltid på det när jag var liten.

Men jobbet går bra, det är kul och jag gillar det! Men det känns som man inte får så mkt gjort som man vill, speciellt nu när allt nytt, tar 100 år för det är lite annorlunda jämfört med Hajen, och man ska kunna koder och lösenord som är nytt. Vet inte hur många gånger jag loggat in mig på hajens sida och sen "hoppsaaaan nu är jag fel igen" men det börjar komma in, sakta men säkert. Jag lyckades rädda 8 cyklamen som hängde något fruktansvärt. Sätte dem i en hink med vatten under tiden jag rensade och plockade upp det nya, så efter en timma var de lika fina igen. :) back to basic ja. De där med koppar i luncheummet var ett tag sedan men.. Ja. Haha:)

Nackdelen med dehär är ju att jag vill köpa nya blommor hela tiden. Än så länge har jag klarat mig med två buketter rosor och en Höstbukett. På en vecka ja.. Hm. Jaja. De gör
Mig glad iaf!:)

Nu är tanken krubb och städ. Om jag nu orkar.

ROBIN, Sankar dig. Kom hem!