lördag 6 oktober 2012

Lördag = godis!

Herregud vad det är överskattat med fest och ståhej! Det här är nog min första lördag med en ledig söndag som jag är själv hemma utan vänner eller pojkvännen sen... Jag och Linus gjorde slut? Eller innan det? Det är så himmla skönt att laga lite mat till sej själv, äta gott, inte dricka något vin el cider, äta lite godis och se en bra film. HELT SJÄLV?! ( ska jag nämna att jag stängde av mobilen, just för att vara ensam utan Facebook, instagram, sms och whatsapp?! Kom dock på att jag var tvungen att ha alarm till i morgon så fick slå på den igen..FAN. Så va man fast där igen, instagram, sms & whatapp... Åh. )

Det blev lax och potatisgratäng med bea till kvällsmat med lite godis och naturgodis med citronvatten. Precis hur gott som helst. Såg filmen " en vecka med Marilyn Monroe". Jag som haft henne som idol sen jag kunde säga Marilyn blev ju som nykär. Sååå, nu ligger jag här i min säng och har precis slagit på en av hennes 6 bästsäljande filmer. Ska nog kolla på den nu med..:)

Puss och godnatt.