lördag 13 oktober 2012

Lördag.

God morgon alla!
Vaknade i morses, halv fem för att vara exakt. Tänkte
-Fuck! 15 min sen ringer klockan för jobb.. Men vänta lite? Det är lördag? Sovmorgon!
Somnade om på två röda.
Vaknade halv sju och var verkligen klarvaken. Snackade lite med Mattias om att morgonstund verkligen har guld i munn! Halv åtta stod jag utanför Robin redo för en pw. Jag är säker, alla borde ha en "Robin" i sitt liv. Han ger så mycket energi, glädje. Han har precis allt en vän ska ha. Han var lika pigg och go som jag, riktigt studsade fram. Hoppandes emellanåt och då gjorde han de där ljudet som tiger gör i nalle phu.

Köpte med mig fina rosor hem. Jag och blommor, ni vet va? Min svaga punkt. Älskar dom!

Frukost, dusch och lite oasis musik, nu står jag och väntar på Sofie. Dagen ska bjuda på Sofie, Felicia, Ikea och massa gott!:)