onsdag 10 oktober 2012

Sova.

Ibland känns det som att hjärnan bara säger "hej din dumma, trodde du att du på riktigt skulle få sova? Fel fel fel feeeeel.." åh så ligger man vaken halva natten och bara älskar sin hjärna och alla, ursäkta mig men, fucking jävla tankar, som snurrar 25 miljoner varv på Repeat om och om igen. Ungefär. Ja, ni förstår va? You got to love it!


Ja, åh när man tom är så desperat att göra något, ist för att försöka sova, som till och med att blogga, då är inte allt som det ska. Som om detta vore någon nyhet? Att jag, eller min hjärna är helt sjukt screwed up? Nopphopp. Åh ers. Ja. ERS!

Vad är det som gör att man vill ha det man inte kan få? När man väl har det, så vill man inte längre? Att man aldrig är nöjd? Att folk inte är ärliga? Att man ofta tänker tillbaka på det som varit ist för att ser framåt? Att man oftast är negativ istället för chansar? Och Vaaaad är det som gör att när man väl släppt allt, vilket kan vara svårt, att man mår så sjukt mkt bättre,(och detta vet man ju verkligen om..)men att det ändå kan räcka med en liten liten bit av en kaka för att man ska äta upp en hel jävla tårta, och sen är man tillbaka på ruta ett igen? Hallåååå på riktigt. Whats your problem dude?

Jag tror det är som den sista bilen jag lagt upp. Man har liksom en bild på hur allt ska vara, och är det något som viker undan i den, då blir allt fel. Är ni med? Korta,långa, smala, tjocka. Åh första intrycket, och alla förutfattade meningar man har om allt. Och alla.

Detta jävla spel, som förövrigt VERKLIGEN inte existerade när man var liten. Jag hatar det. Vem fan uppfann det? Jag vill slå den personen. På riktigt. Var det för man inte visste bättre när man var liten som man bara var så brutalt ärlig och bara sa ja/nej och inte tänkte mer på det? Om man sårade någon eller inte? Eller..? Say what? Okej. Hm. Nu är klockan 5:11. Need to get ut. JO FÖR MITT JOBB SÄGER ATT JAG SKA INFINNA MIG VID VÅR STÄMPELKLOCKA 6:00. Kanske borde vara nöjd över det..? Kan ju ändå inte sova.

God morgon förresten!
Hoppas ni får en undebar dag. För.. Det ska jag. Ja ni läste rätt.


:)<3