söndag 21 oktober 2012

Söndag.

Min stor-helg är över, för sista gången. I morgon börjar jag på kvantum. Oh My. Jag har nog inte förstått det än. Det är ganska stor omställning tror jag. Det känns så nu. Jag har ändå jobbat på hajen i 4,5år. Sett min Goa Robin ungefär Vaaarje dag i 4,5 år. Hur Ska jag klara mig utan honom? Vem ska liva upp mig när man bara mest av allt vill ställa sig i ett hörn och gråta? För tro mig, de har ju hänt både en och en annan gång att man verkligen bara känt att allt varit åt helvete, så har man sett Robin, fått en kram och hört " det löser sej, vi hittar på nått efter jobbet så tänker vi på något annat". Meeeen, någon gång ska väl alla lämna hajen. Frågan är bara när. Min tur är i morgon.

Med tanke på min sömnbrist inatt var jag lagom trött efter jobbet. Skulle försöka laga lite mat men det blev en surdegs-toast med lax, rucola och mjukost med te. Gjorde eget knäckebröd istället.
Efter det har jag gått igenom lite papper som jag gått av Icka angående blom-avdelningen. Lite tips och sådär. Yas!

Fått en grattis till jobbet/födelsedagspressent idag. Ska snart öppna den. Spännande. Tror det är en bok om -blommor!:)

Nej, folk! Hoppas ni har en mysig kväll! Godnatt!