lördag 20 oktober 2012

Bio!

Okej. Ska försöka få med alla bilder nu..
1. Sjukt liten hund! Det är en nagelacks-flaska bredvid.
2.mina grymt skitiga händer eftersom ja fick jobba utan vantar halva dagen. Sprutade ned mig själv med en halv cola-flaska tidige. Helt sjukt vad det kan spruta ur ett litet hål. Självklart längst ned på pall-jäveln!
3. Bio med Felicia. Vi såg "Ted". Se den! Sjukt rolig och Gud vad jag skrattade. Riktigt skön film!
4. På vägen hem låg det massa "stopp" till en Teddy-Björn vilket var lite lustigt med tanke på filmen. Hm..

Jeijaaa. Jobbet gick bra, mkt att göra vilket jag älskar. Efter jobbet var jag bara hemma en snabbis och lämna lite mat jag handlat sedan iväg för att köpa godis och dricka till bion. Nu är det stup i säng. Mitt huvud är tröttare än åsnan i skrek. Natti!