måndag 1 oktober 2012

Kär..

Men det blev en bra dag ändå.

Mamma brukar alltid säga "det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder" när man klagar på att man är dyngsur av regn. Idag sprang jag och Robin trots regn. Jag har iof inte så stora problem med det, det brukar oftast vara ganska så skönt.. Men idag, utmed strandpromenaden i storm och regn.. Nej, det var verkligen allt annat än skönt. Vi sprang ca 25 minuter, så inte alls långt.

När ja kom hem slängde jag på en tvätt, sprang till kvantum i torra kläder, fast svettig kropp och köpte kardemumma, sen blev det storbak. Både kanelbullar och frallor. Gjorde lite på måfo med brödet. Spännande med nytt. Tog sin lilla tid och var inte färdig i köket för än 8. Meeeen så mysigt det är .

Haft telefonkonferans med Jannica nu ikväll. Det händer mycket i ens liv på tre låååånga dagar!;)
BOKADE ÄVEN VAL D'ISERE MED. Åh vad jag längtar till V4. Jag och min bräda. Åh!:)

Nu ska vi se film, en vecka med marilyn.
Nattinatt alla.