onsdag 10 oktober 2012

Underbara dag.

Efter jobbet blev det en löptur på 6,6km efter jobbet. Kom ju på det precis när jag skulle bege mig ut att mina hörlurar fortfarande ligger kvar i min träningsväska som ligger på jobbet. Fan! Så fixk ta iPhone-hörlurarna. Let me Tell ya, dom är värdelösa! Så av den pinsamma anledningen blev det två varv på påskberget och inte mer.

Gjorde lite mat efter, ett pkt bacon och lite colslaw. Gott, och så mätt jag blev! Efter det röjde jag iordning på balkongen. Behövdes. Städade bort mitt fina lilla växthus, plockade bort alla krydd-plantor som "blommat" över, flyttade in de som levde och slängde all jord. Sånt där perfekt väder att göra detta i!

Nu ikväll har jag gått en lång promenad i solen. Denna underbara sol! Får inte nog av den. Såna här dagar borde hösten bjuda mer på!

Den slutar definitivt bättre än den började! Underbara kväll med mys!:)