måndag 1 mars 2010

Kort hår.

När klockan ringde i morses trodde jag bara att det var något fel. Det kändes som jag precis hade somnat och som att det verkligen var mitt i natten. Helt sjukt. Men det var bara att pallra sig upp och käka frukost, sminka sig och åka till jobbet. Stämplade in prick 5.00.

Jag inventerade brödet och det gick ganska fort faktiskt. Jag var färdig vid tio över sex och sen hjälpte jag Malin med non food. Godis, schampoo, rengöringsmedel osv. Först var det butik och sedan lagret. Vi han nog inte riktigt med allt som vi skulle få gjort idag. Det var nämligen 9 st sjuka. Många personer de, speciellt en dag som denna då de skulle hinnas med mycket. Alla låg hemma i magsjuka så jag har vräkt i mig vitpeppar sen jag kom hem och hoppas hoppas att jag sllipper. Vill verkligen inte åka på något sånt nu när jag nästan är frisk från min förkyldning.

Jag slutade vid tre, cyklade hem och la mig på sängen, ringde mamma och frågade hur mycket peppar man faktiskt kunde äta.Ringde min frisöt och fick en tid på stört. 15 minuter efter satt ja åp salongen och klippte mig. Jag var trött på mitt hår, att ha de kort/långt. Det var verkligen jätteslitet med och så ska jag försöka bleka det nu till sommaren så det var bara att klippa av. Nu är det JÄTTEKORT! jag hatar att ha så här kort hår, de känns inte som jag. Dock var det nödvändigt för att kuna bleka och dels så behövdes de för det var slitet. Men usch!

ikväll blir det lugnt. Jag och Robin ska kolla på film, antingen Bio eller vanlig rulle, bara framtiden vet svaret.. :) adios.