torsdag 18 mars 2010


På riktigt, jag har tänt min ljusmojäng för första gången. Kanske inte syns så bra, men nu är den tänd är den i alla fall.
Innan idag var jag ju på kursen för deligering. Sooom vanligt så var de non info om vart man skulle. Vist så kunde jag ju ha ringt bemanningen lite tidigare än en kvart, men ja är ju som jag är. Väl utanför kommunhuset så började jag fundera på vilken sarl det var jag skulle till. Finns ju trots alls ett par miljoner i de huset. Försökte ringa bemanningen, men de svarade inte. Gick till informationen som sa fel till mig och jag sprang omkring som en vilsen ko. jippi. Tillslut hittade jag rätt och kom fram. Var en timmas förklaring om medicin, avvikelseraport m.m, fika och lite mer info, sen var det ett litet test. Ett fel hade jag, lite klantigt och kanske inte igenomtänkt men ja tar de. :)

Efter kursen gick jag och Robin till systemet och shoppade loss. hm en flaska vin. något tort, med citron päron och melon smak. lät gott. Passade på att byta ett linne jag köpte förra helgen när jag var hemma. Det var tokigt stort och så var jag inte bekväm i färgen heller.
Passade på att städa när ja kom hem, bytte lakarn och damsög. Trix är heeeelt hopplös när man ska byta sängläder eller bara bädda. De måste vara typ de roligaste hon vet.
Jag har fixat upp mina tavlor för de fula hålen efter tvn nu med. äntligen efter någon vecka. bra där. så bytte jag tyg på min pall i samma mönster med. Mih, hoppas jag vänjer mig vid de, vet inte om det blev så bra nämligen..