lördag 20 mars 2010

Happy birthday!


Lugn dag idag. Vaknade vid halv tio när Linus kom hem. Käkade frulle och tjatade med mig Linus till secounhand. Jag var ju hemma för någon helg sen hos Josse och jag blir alltid så inspirerad av hennes prylar hon har hemma. Jag som är en liten härmapa härmade henne med att köpa små gammal kaffekoppar för att lägga lite prylar i. Hårnålar, örhängen och så. Fint på toaletten tycker jag, och lite annorlunda.

Efter det var vi nere lite på stan och kikade. köprte tulpaner. stod i valet av kvalet, antingen tulpaner eller såna där gula blommor man köper till påsk. Kommer inte ihåg va de heter nu så här på rak arm.. Somnade lite när vi kom hem. Lovely att sova lite sådär mitt på dagen.

Vaknade dock några minuter innan Linus så jag satte på lite kaffe och började med mina kort som jag tog på Rhodos. Hittade ett album som var orört så fick liten kicka där till att börja med de. Har miljontals kort som jag inte satt in i albumen än.









Så fyller ju Nils år idag. gammal man. Han blir 28 i år. Oh. nu slog det mig att jag faktiskt fyller 22 i år. hjälp im old! Hur som. happy birthday. Har dock inte köpt något till han än, men de dröjer väl tills jag ser han igen så de får vänta. någon som har någon bra idé tilll vad jag ska köpa så säg till. :)