fredag 12 mars 2010

Kladdkaka.

Det kan ha hänt att jag och Linus bakade den godaste kladdkakan någonsin går. Okej, det finns många sorter som smakar helt underbart men denna var sjukt god. Vanlig kladdkaka nästan. Det var Linus som bakade så jag vet inte receptet precis, men något annorlunda måste det ha varit i för att vi skulle bara ha inne den i ugnen i 15 minuter. Efter vi tog ut den ur ugnen la v på strimlade bitar av nougat ovanpå och lät de smälta tills vi kunde bre ut det. Det var heeelt sjukt gott. Jami.

idag har jag sovmorgon, börjar inte jobba för än klockan 12. Ligger i sängen med ett desperat housewives avsnitt på och funderar på vad jag ska göra. Först och främst måste jag ju käka lite frukost, sen är frågan om jag ska ta en promenad, eller om jag ska gå till gymmet och träna innan jobbet. Träning vore bra för det var ett tagsen jag var där och körde lite armar..Men jag är så lat. Vi får väl se.