torsdag 11 mars 2010

11 Mars

Jag har för mig att det är någon som jag känner som fyller år idag.. jag kan bara inte komma på vem. Hur som.

Rummet blev jättebra faktiskt, att jag inte har lyssnat på Linus förut. Det känns faktiskt mycket större och blev lite ljusare. Nu ska jag bara måla om mina ramar, byta kort och sy färdigt den där kudden som legat och väntat i snart 2 månader. Den som spar... han har.

Jobbet idag gick bra. började klockan 6 på Hajen. Kändes som det var mitt i natten när Linus klocka ringde och jag hoppades verkligen för en gångs skull att det faktisk var någon som ringde.. men icke. Det var bara till att gå upp. Skönt är det iaf att han går upp samtidigt och inte får ligga kvar, då är det ju bara ännu värre att komma upp ur sängen.

Slutade jobba vid 12 och sen var det raka vägen hem för att jag skulle försöka få i mig lite mat.
Började jobba på hemtjänsen vid 13. Virrigt som vanligt. En kille som skulle komma in och jobba ikväll kom försent. Jag fick tom ringa efter han, han viste tydligen inte ens om att han skulle jobba... Sen var det bara att försöka reda ut vad jag skulle göra. De hade vist fixat in mig i onödan.. vilket blev nödvändigt för han var försenad.. och så fanns det lite handlingar och städ för han att göra. Kul att komma in i jobbet på hemtjänsten igen, det behövs nog. Måste verkligen ta tag i detta med jobb.

Sprungit har jag med hunnit med. Min täningsvärk hade äntligen släppt idag när jag vaknade så jag spang en runda nu när jag kom hem. Skönt att snön börjar försvinna så man kan springa isf för att gå till gymet tycker jag.