fredag 5 mars 2010

hemma.

Nu har jag landat hemma i Tibro.

Började jobba sent idag, fick sovamorgon till kl.8. Ren lyx faktiskt.
Helt underbart väder idag med. Dock var det väl en smula kallare idag kändes det som. Min mössa är försvunnen och jag höll på att frysa skallen av mig kändes det som.
Det var tugnt att jobba idag. Många RC och även fast de inte var c-lager så kändes det som de. Illa. vi var inte färdiga med de ens när jag gick hem, och de brukar vara fårdiga vid två tiden annars. Segt helt enkelt. Jobbade med Sandra hela dagen idag. Struntade i frukosten och tog lunchen vid halv två. Satt på balkongen i solen och åt. Sinnes. Jag är fan kär i solen!

slutae vid fyra och skyndade hem så jag hann med att duscha och diska innan jag åkte.
Gick ner till tågstationen halv fem och satt i solen lite innan tåget kom.
Tågen gick som de skulle och det var inga förseningar alls. riktigt skönt. Lite försent med någon minut var båda tågen, men ingen så där jättesen grej så som att vi snackar om timmar..

När jag kom fram till mamma hade hon gjort jättegoda smörgåsar med brie, salamie osc och solrosskott. jääättegott. Mamma och Gunnar ska vara barnvakt hela helgen åt Gunnars barnbarn, Ted. Han hade med sig ett roligt boolibompaspel som vi suttit och spelat på hela kvällen. Jag fastnade direkt. haha.

Nu ska jag iaf sova snart. Sova bort några långsama väntsamma timmar till jag får träffa Linus igen. Åh jag håller på att längta ihjäl mig!