fredag 19 mars 2010

hej och hå helgen är så välkommen!

Drog mig till jobbet i morses. Skippade cykeln och tog en promenad istället. mycket skönare att få ite frisk luft på morgonen. Brukar göra de om jag bröjar senare än 6. Det började ju såklart regna, men det gick. Jag är alltid redo med mitt paraply. jag är inte mycket för det där med blöt hund..
Jobbet gick ganska segt, kände inte för RC idag. Lite puschups från abbe och lite räk-rengöring-diska frysen-fylla på nya räkor, lite Robin gjorde att dagen gick.
Robin sällskapade mig på min sista rast, han hade precis slutat. Jag gillar när han kommer in i lunchrumet såådär söt o bara... " men de e så tråkigt att byta om i omklädningsrumet när man inte har någon att prata med. haha. På bilden försökte han iof göra en lap-dance för väggen, men ändå. Han e pricken över i:et.

Samlade kraft till en springtur när jag kom hem. Helt överrskad blev jag själv. Det är inte så jobbigt att springa.. det är bara jobbigt att komma ut och iväg liksom. Bara hatar den känslan när man är inställd på träning men verkligen inte känner för de. Blisch.

Nej nu ska jag hälla upp ett glas vin, vika min tvätt och sen börja med maten.