tisdag 2 mars 2010

Grattis mamma!


Min underbara mamma fyller år idag, och jag har inte ens skicka kort. dålig stil. Jag hoppas hon blev nöjd med min present och kan förlåta ig för mitt brott. ( att inte skicka kort dvs...) Jag brukar alltid tycka de är jättekul att pyssla ihop något sånt, men jag har inte hunnit nu. Hur som helst, GRATTIS!

Det är så där jättefint väder idag. Strålande sol och blå himmel. Man blir ju inte annat än lycklig. Idag vaknade jag halv sju och undrade om det var dags att gå upp.. NEJ.
Jag hade en jättekonstig dröm, jag drömde att jag och Linus hade köpt två jättehundar och skulle sova på hotell med dessa, sen helt plötsligt var vi i en av hans kompisars bil och åkte runt och försökte övertala han att han skulle sola solarie, plötsligt var vi hemma hos Linus och jag skulle käka någon tårta medans Linus skulle åka iväg och måla någon vägg. Ja hur man får ihop allt.
Tillslut efter lite om och men fick jag somnat om och vaknade halv nio av att mobilen pep.
åt lite frukost och sen tog jag en promenad i den underbara vädret. Solen skiner ju!unbelievable!

jag ska snart gå till jobbet, börjar 12.15 idag. Förlångd kassatid. Usch. jag gilllar verkligen att jobba, om jag inte har något annat för mig, men kassan går så himmla segt att sitta i. Tiden tickar hälften så sakta som den gör annars, så vet jag faktiskt inte vad jag ska äta till middag. hm. undra.. frå bli något som ja har i frysen. ( ingen snabbmat utan något jag fryst in. :))
nu måste jag äta något innan ja börjar.