tisdag 9 mars 2010

Tränigsvärk

hej o hopp. Jag var ute och sprang igår efter jobbet igår. spang en runda på 20-30 minuter och det räckte. Ja vet faktiskt inte vad jag tänkte på när jag tog på mig. Det var kallt som tusan. Det blåste iof ganska mycket och så hade jag bara en t-shirt, ett linne och en tjock tröja på mig och så vanliga byxor. Inte mycket värme. Det var dock ganska skönt att komma ut och röra på sig. Har inte varit ute och rört på mig i spåren sen december. Gymmet är inte samma sak och sen har jag ju arit sjuk med så det var lite drygt tre veckor sen jag hade uppe flåset sist.

På eftermiddagen efter jag plockat och städat här hemma en stund var det dags att slinga blonda slingor i mitt hår. Gott med något nytt i mitt korta hår som jag vantrivs i. Tog något timma sen var jag färdig.

idag hade jag sovmorgon. Hämtadee dock trix igår så någon slapp sovmorgon var det inte. jag vaknade halv 6 av att hon sprang runt här och lekte med diverse leksaker som ligger på golvet, sen skulle hon ha mat och gå på toaletten.

vaknade runt 9 andra gången. låg och drog en bra stund och käkade inte frukost förän halv elva.
Linus skjutsade mig till gymmet efter frukosten så tränade jag en timma. Tog mig hem till fots och gjorde mat. Baccon med creim freish. Dock glömde jag koka pasta till och kryddade med lite dryg 21 dl salt smakade se som. slutade med en macka och maten i papperskorgen.
Började jobba halv fyra i kassan sen så tog en promenad till jobbet för att få lite mer frisk luft. så himla gott när det är sol ute. åh nu är det desteperate housewives! :)