onsdag 10 mars 2010

Ledig dag

Oh. Det är så förbannat skönt att bara vara ledig och ta dagen som den kommer.
Bådejag och Linus var lediga idag så vi drog oss länge i sängen. Kollade några avsnitt av desperate housewives och tog det lugnt. Vi gick inte upp förän elva tiden och käkade lite frukost.

Jag har pratat ganska länge om att jag vill möblera om här hemma så vi gjorde helt enkelt det. Sängen står numera där spegeln är, skrivbordet är under fönstret och tv:n ska vi flytta diy skrivbnordet stod förut. Jag har inte en aning om vart Krii har lagt foten till min tv så efter vi hade fixat alla möbler tog vi en promenad till Elgiganten och onoff för att fråga om de hade någon extrafot att sälja. Det verkar mer som att man får beställa en ny extrafot och de verkade vara svindyra. Det får bli att borra nya hål i väggen om tv:n ska flyttas. Faktiskt.

Vi tog vägen förbi mitt älskade Hajen på vägen hem och köpte thai-wook. Stekte kyckling, kokosmjölk, nudlar och thai-wooken. Helt okej mat. Jag gillar de, men det smakar allti bättre när man köpt thai mat från en restaurang. :)

Ska snart på bio med Andreas, en kompis på jobbet. ska se farsan, folk säger att den är rolig så jag får väl se vad jag tycker. ciao!