lördag 13 mars 2010

Let´s dance



oh. jag har ju glömt att lägga upp bilder sen jag var hemma förra helgen. kanske inte ens skrivit om vad jag gjorde.

På fredagen hämtade Gunnar och Ted upp mig i Skövde. Käkade lite på kvällen hemma hos mamma.
På lördagen åkte vi till Hjo och mitt älskade hem och hobby! Dock hittade jag inget som var sådär jätte wow, men ändå. Trevlig att vara där. Jag kom fram till att jag inte har varit i hjo på sjukt länge, ungefär 2 år sen? Här på bilden sitter vi iaf på ett fik och har precis fikat färdigt. Ted åt en kokosboll som han inte tyckte om så vi delade lite han och jag. Jag fick i princip hela hans kokosboll, men åndå. Han tyckte ju inte om den, och jag var inte så jätteförtjust i min bulle ja heller. En vanlig bulle med lite kokos och ntter på. ohh sockret... vart är du? ungefär.

Efter fikat så gick vi ner till hamnen och kollade lite på båtarna. Jag som är en solslukerska hittade en lämplig plats i solen för att få lite energi. :)






oh det är sol ute idag med. måste ut och röra på mig nu, degat sen jag kom hem ifrån jobbet så nu är det dags. Ciao