lördag 27 mars 2010

Glömska.

Jag glömmer liksom av att uppdatera här lite titt som tätt. Pardón!

I torsdags jobbade jag 6-12. Åkte och tränade en snabbis på gymet efteråt. Så himmla skönt att ha gjort det när man kommer hem. Var jättefint väder i torsdags med så jag tog en promenad tills tan och kikade i lite affärer med. Köpte en söt liten klänning på Villa och en skjorta på HM. Helt okej. Villa hade ny öppning i varberg nu i veckan så det var jättemycket folk. Trevligt med en ny butik med läckra kläder med! Satte mig på balkongen när jag kom hem. Lyfte med mig trixie ut på balkongen och bara njöt i solen. Läste en bok jag lånat av Annica. Kommer dock ingen vart i den. Varit mycket så att jag bara läst ett par sidor och sen varit tvungen att sluta så får inte någon helhet i den. Det kommer väl. Den verkar bra i alla fall. Linus kom lite senare så bakade vi våfflor. Det var ju våffeldagen. Mums, de blev riktigt goda. Tog en liten promenad efter för att gå ned maten lite. Passade på att hyra Wallanders nya film. Inget för mig. Jag hängde inte med i vissa delar av filmen och det kändes som det var mycket schy schy och mycket tänkande. Inte mitt stuk. Linus påpekade att kvalitén var kass och det får jag faktiskt hålla med om. Om de inte var fel på vår dvd så var filmen inte bra inspelad. Ingen bra recension av mig känner jag.

I fredags började jag senare, vid 12. Gick upp vid ått aoch åt frukost. Började röja en del hemma. Trix fäller som en annan häst nu för tiden så jag får dammsuga VARANNAN minut! Riktig renstädning vart de. Tog en sväng i spåret för att få upp flåset lite och sen var det bara en dusch sen var jag på jobbet. Säger som frida. " alltså man hinner fan inte mer än hem så ska man hit igen.." nej. Hajen in my heart så att säga. Gick förbi Robin när jag slutade igår. Han och någr aandra hajar skulle till Göteborg och göra stan osäker.. Jag började jobbad vid 6 i mroses så jag kunde inte följa med. Gick hem vid halv nio där omkring. Köpte lite mat med Linus. Jag åt sushi. I love it!

åh idag har jag jobbat. 6-11.30. Sinnes mycket folk för en gångs skull. måste va för att det regnade.. Åkte till göteborg med linus när jag kom hem från jobbet. inkasserade ett linne och en ny klocka. ROSA! ja a! love it!