onsdag 24 mars 2010

Aou, på riktigt. Jag var och tränade i Tisdags och jag har fortfarande den sjukaste träningsvärken. Jag brukar köra en maskin där man tränar bak-låren men nu de senaste så har det börjat klicka i mitt knä lite otrevligt.. Jag frågade efter en ny maskin där man träna ungefär samma m
muskler Hm jag hittade definitivt nya muskler i mitt ben jag inte visste fanns. Kanske inte riktigt, men ah ojoj, hej träningsvärk.

Har jobbat i kassan idag. jag är lycklig över att jag tillhör golvpersonalen. Säger bara de. Tog en promenad när jag kom hem. blir inte att man rör på sig så där jättemycket när man sitter i kassan.. Tro det eller ej. Promenerade ut till getterön och tillbaka över bron och förbi hajen igen. bra runda men det är så härligt väder ute så det var bara skönt.



Just nu sitter jag med alla mina kort framför mig. Tänkte få in lite utav dem i album och göra ett födelse kort till Nils.. Han fyllde i lördags men jag har fortfarande inte fått tu men ur än. Nu är det dags!

ciao!