söndag 23 september 2012

Woho.

Ställde klockan på halv åtta i morses, vaknade av mig själv vid sju. Kan det bero på att jag somnade vid tio igår tro?

Efter jobbet igår käka jag lite räkor, kollade film. Bara va. Jätteskönt! Helg utan alkohol med. Bra och sköt!

Tog en pw på 40 min innan frukosten i morses. Älskar när man hinner röra på sig innan jobbet. Åt frukost och såg färdigt filmen, Lorax, unna. Jobbet. Har ni inte sett den, se den! Precis hur go film som helst! Jag låg här och skrattade själv igår. Jättesöta björnar i den med. Haha.

Så blev det jobb 9:30-17. Cyklade direkt till gymmet efter. Lite cross-trainer och kettleball blev det. En dusch, lite kvällsmat och sex and the city senare har ja nu lagt mig. Gött att klockan bara är halv nio:) ska läsa lite nu, sen sova. Hoppas alla haft en bra helg!

Puss och kram