lördag 29 september 2012

Fredags mys!

Oh. Igår stod klockan på 05.45 + 10 alarm till runt den riden. Jag och mitt znooz. Victor höll på att ha ihjäl mig på morgonen när vi träffades. Jag kommer liksom inte upp direkt när klockan ringer .. Blablabla. Onödigt vetande?

Gick iaf ut på en morgon-promenad i mörkret. Jag gillar inte höstens mörker. Visst är det mysigt på kvällarna, men jag är lite mörkrädd av mig så föredrar ju ljuset. Typ en sommarmorgon med 20+ och en sol hade varit liiiiite bättre!
Började jobbet vid 8, slutade 17:15. Ungefär världens längsta dag kändes det som igår. Hann trycka i mig TRE glassar när jag beställde brödet med. Gooood jobb Maria. Okej, det var sånna där små glasspinnar, men ändå. Ska jag nämna att ja högg 1/10 av en glasstårta med? Kioskarn Hallberg, är det jag eller? Hm.. Socker-kicken från helvetet efter det.

Efter jobbet plockade jag upp josse på stationen, hem och duscha, fixa sej och vidare till Felicia. Ost&vin-kväll på schemat. Mysig kväll med goda ostar, kex, päron, räkor och vin. Får se vad dagen erbjuder idag. Just nu regnar, blåser och haglar det lite omvartannat så... Ligger kvar i sängen lite.