lördag 8 september 2012

Träning.

Hoppla!
Igår vart det mycket slit med kropp och själ. Vaknade upp vid fem, trodde jag började sex. När jag väl kommit upp insåg jag att.. Eeehhh nej du börjar SJUUUU! Så. Istället för att hoppa tillbaka till sängen hoppa jag i löparskorna och tog en pw på 40 min. Heja mig! Sjukt skönt att röra på sej och vakna till innan jobbet. Jobb 7-16 sedan handling. Lite mat är ju alltid gött? Sprang 11,95km efter jobbet. Lagade lite tacospaj och sedan en dusch så var klockan åtta. Damp ned i Soffan till en sån där go amerikans tonårsfilm. Gooo Maria. Haha.

Idag då. Ja men varför inte lite jobb? Jag menar. Gött ju! Cash. Woho. Åh herreguuuud tiden har nog aldrig gått så långsamt. Efter jobbet blev det iaf lite träning. Kom till gymet och skulle ta på mig skorna. TVÅ VÄNSTER SKOR! Ena träningsko, de andra espresso-jobb-sko. Luder var ungefär min första tanke. Andra var "hur fan lyckas man" och tredje "jaha, workout without shooooooes" det gjorde ont när man skulle stå på dedär konstiga sakerna. Men det gick. Ska man va fin får man lyda pin. Mattan va go:)

Ikväll är planen lite vin hos någon av Rebecca kompisar. Awesome!
Puss