onsdag 19 september 2012

Oh. Dagboken.

Kommer ni ihåg jag snackade om att jag och några kompisar grävt ned saker i marken, så skulle vi träffas tio år senare, eller vad det nu var, och gräva upp detta. Jag var ju helt söker på att ja grävde ned min dagbok från den tiden och min konfirmationsbok. Hoppsan. Tittade vad jag hittade i min garderob idag. Oj. Hm. Jo precis de böckerna. Nu har jag verkligen inte en aning om vad som ligger i jorden...

Hållt på med mina kort idag med. Dom där jag kommer från, som skapade mig. Åh jag saknar er tre lite. Mkt. Väldigt! Familjen är ju ändå familjen. Hm..

Annars tråkig dag. Halv fint väder, men storm. Denna jävla blåst. Förlåt mig alla surfare, men helvete vad jag HATAR den ibland! Man vill ju inte va ute. Gick en promenad i morses, höll på att blåsa bort. Sprang 7 km i middags, kändes som jag blåste bakåt mer än framåt. Cyklade en sväng för att få ned maten, åt så mkt kvällsmat förut, men vet inte om jag kom varken fram eller tillbaka. Storm är ordet!

Bakade jättegoda kakor förut med. Med olivolja. Chokladbriscottie med nötter och olivolja. Riktigt goda!

Nu ska jag sova. Drömma om espresso house. ska bli väldigt roligt att komma igång snart. det behövs, jag behöver bort!:)