söndag 2 september 2012

Espresso!

Igår var det inventering på hajen. Jobbade 5-12 och sedan direkt till espresso till 15:30. Var lite trött när jag kom hem. Köpte med mig laxbagel och en blåbärspaj hem och mumsade på till en film och lite vila. Vid 19 mötte jag upp Jenny för att cykla till Victor och Espresso-p-fest. Lyckad. Victor är en jävel på att blanda goda drinkar, för det var de verkligen!:) Förfest hos Victor sedan vidare till Oscars. Mötte upp Nathalie, vicky, Rebecca och josse där. Åh jag gillar dessa damer! De e så bra!

Vaknade lite sent idag. Halv tolv. eller.. Jag vaknade 8,9,9:30,11.. Men då fick man inte gå upp, så fick vackert ligga kvar. Skönt att sova med. Åh haft en sån där bra dag. Helt ensam. Mysigt! Städat i köket, rensat kylen och torkat ur den.. Sen fixat lite med datorn, lagat köttbullar med lite mexikans stil, gjort ansiktsmask, fotbad, fixat naglarna, hårinpackning. Peelat hela kroppen. Ja. Tagit hand om mig själv lite. Gott! Åh i morgon ska jag klippa mig och färga håret. Nice!

Nu ska jag kika lite i min bok med ett getöga. Hoppas ni haft en bra helg alla.
Puss!