tisdag 4 september 2012

Tisdagsmys!

Åh. Jag har haft en sån där braig dag. Började med att vakna av mig själv vid sju(yeees!) ringde träningsfreaket Robin och bestämde löpning. Sprang en tur på 7 km, kändes som jag skulle dö efter 2.. Men.. Jag klarade att ta mig runt hela, med en pinsam tid på ca 6.30 /km! Men.. Jag sprang iaf. Värdelöst att springa innan frukost, hallåååå hur tänkte du Maria?
Väl hemma blev det god frukost, dusch och bokläsning innan jobbet halv tio. Jobb till två, sedan svängde jag förbi goingen josse. Åt lunch på mitt Goa espresso house. Alltså laxbageln där, den är helt magisk! Älskar den. Åh inte farligt svår att göra hemma heller:) har ni inte smakat på den, GÖR DET!
Köpte ett par nya stövlar med kom jag precis på.( glömde ta kort på dem) vidare till kvantis och köpte ingredienser till kakor. Bakat både snickers och "horn" som josse kallade det. Myst hela eftermiddagen med lite kaffe,kakor och bullar.
Nu blir det en dusch innan film hos Victor. Ska Ev äta lite mat med innan.. Hört att det ska vara bra för själen..