lördag 22 september 2012

Rosor.

Jag har haft så konstiga drömmar. Igår drömde jag om art jag skulle lära Lasse Åberg hur en iPhone fungerar på en topp i alperna! Lära hur en iPhone fungerar var nog för att mamma berättade att Gunnar köpt en ny iPhone som han försökte lära sig.. Men det andra undrar jag ju vart jag fick ifrån.

I morses vaknade jag upp ur en dröm där jag precis hade landat i Thailand. Jag satt i en bil och tittade på fina vyer och var sjukt lycklig. Vaknade upp och såg regnet. Jippi!

Tog en morgonpromenad ändå. Att få lite luft är ändå det bästa som finns. Gick förbi torget och köpte fina rosor. Älskar dom!
Blev en frukost på mignon med Angelica efter det. Buffé. Behöver jag uttrycka hur mätt jag är? Hm. Nu vankas det jobb till 20, sedan är det en bra film och räkmys på schemat. :)