söndag 9 september 2012

Underbara helg!

Åh. Haft en sån där go helg. Började med jobb igår, 6-14. Åkte till gymet efter och tränade, sedan hem och vila. Sprang och köpte lite mat på kvantum till mig och Felicia, sedan blev vi sittandes i mitt kök och drack gott vin.
Var egentligen meningen vi skulle gått till en av Rebeckas kompisar men vi fastnade och segade. Jag bor ju 50 meter från Oscars med så kändes bättre att stanna kvar. Jättebra kväll hade jag. Rolig, kanske en smula förmkt alkohol.

Vaknade med jätterastlöshet i kroppen i morses. Mötte Felicia vid hamnpaviljongen vid typ 12 och sedan gick vi en sväng på mickelsmäss. Mysigt, men. Vi gick över det ganska så fort. Såg förövrigt Lasse Åberg med:)

Käkade en räkrulle på hamnpaviljongen efteråt, sedan handlade vi lite glass som förövrigt var helt smällt(?!) och saker till marängschwis (stavas?) och hyrde tre filmer. Det är ungefär det vi sysselsatt oss med i eftermiddag. En dålig, en okej och en bra. Efter en stund kom vicky och joinade oss med. Kvällsmat blev donkan. Gott med flöt på bakfyllan. Jäj!:)

I morgon blir det jobb och träning. Måste städa också.. Phu. Nu ska jag sova. Godnatt goingar!