torsdag 20 september 2012

Okej.

Min telefon är inte helt 100. Jag la upp bilder förut, men det fungerade inte så fick skicka inlägget utan. Ska försöka nu ist. Promenaden var precis hur skön som helst! Det slutade nästan blåsa och solen sken emellanåt. Jag ville liksom inte gå in.

Andreas var här med trix. Satt och snackade lite. Sköt med någon som vet det mesta om allt ibland. Både tibro och Varberg. :) han försökte även övertala mig om att iPhone är en bra mobil. Naa. Kvällsmat blev det Scones, grova med pumpafrön och solrosfrön. Åh vad jag kommer sakna brödet nästa vecka. Då är "on" -knappen på lchf intryckt igen. Klarar mig helt sjukt bra utan pasta, potatis och ris.. Men de där brödet alltså. Hm. Så därför tänkte KAG att de som ja ska äta är just pasta potatis och ris. Man måste ha lite kolhydrater.:)

Kollar på kockarnas kamp nu. Faktiskt ett bra program. Typ det första i höst.

Naaai. Nu börjar de igen.