torsdag 13 september 2012

Paprika.

Paprika. Paprika paprika. Ett ord får en att tänka på 10000 saker. Men just nu tänker jag bara, guuuuud vad mätt jag är! Precis hemkommen från Felicia. Varit där och lagat kvällsmat. Paprika fylld med taco-färs med sallad och mozzarella-sticks. Hemskt så gott det var. Självklart blev det glass med chokladsås och maränger till efteråt. Tack gode gud var glassen fryst denna gången. Felicia har en bra frys! ;)

Drog till gymet efter jobbet idag. Känns bara kul att vara där. Man märker så stor skillnad i både vikter och kondition. Bara till att fortsätta. Hej och hå. Blev en kaffe på stan med josse efter. Pratade om både det enda och det andra. Bland annat på hur folk kan påverka en själv. Möter man en glad person så blir man själv glad, och desamma om man möter en negativ person. Musik.. Musik kan göra en så sjukt lycklig. När jag stod på gymet idag och kämpade som mest kom en sån där pepp-låt och herregud vilken kraft man fick. Blev nästan mörkrädd för mig själv där en stund. Jag var totalt inne i min egna värd. I like it. -tänk mer på dej själv och vad DU vill sa alltid Linus till mig. Han klagade alltid på att jag satte andra människor framför mig själv och att jag brydde mig för mycket om andra.

Våga, vill och kan. Ärliga människor. Vill man, går det. Jag ska här ifrån. Det finns inga problem bara lösningar.

Godnatt goingar!