onsdag 5 september 2012

Maybelline.

Tack för sminket. Bra! Tappade nämligen ungefär allt mitt smink i golvet förr veckan. Puder och ögonskuggor. Bra? Nej. Sjukt skönt att fått köpt in lite nytt nu. Bara till att hoppas det blev bra nyans. Ledig dag. Soooom vanligt. Kom preciiis på att jag skulle svängt förbi Espressohouse idag. JUST DET! Får lägga till det på min "2do" lista till i morgon. Heja heja.

Vaknade vid sju med ungefär Sveriges leende på läpparna. Så svårt att gå upp, speciellt när man är ledig, så låg kvar till kvart i åtta. Sköt fram tiden för promenad med josse en halvtimma, hon sa det var helt ok:)

Tog en sväng i stan för en gångs skull. Det är typ storm i Varberg nu och verkligen inte skönt att vara vid strandpromenaden. Fick förbi Ica sörse för att hämta ut ett paket jag beställt från HM. Hade inget lägg med mig och försökte med allt, kassören bara flinade åt mig, och med mig. Jag hade som förslag att hon kunde identifiera mig med hjälp av att det stod mitt namn på Ica kortet och sedan se mitt kort + namn på Facebook. Hon tycket det var en dålig ide. Haha.

Vidare så vart det lite frukost efter promenaden. Lite städ, tvätt & sedan gekås med Felicia. Köpte lite smink och " bariga" saker. Ni vet. Typ. Tvål, lite till tt gör egna kort, blommor.. Hm. Ja:)

Ikväll har jag hjälpt fille med lite kort. Hon ska framkalla så hon var här och hämtade kort som jag tagit. Gjort tacos med den godaste guacamole någonsin. 1 hel vitlök i, så jag stank verkligen vitlök. Inte popis hos Victor.:) haha. Var där en sväng och kikade Robinson. Han åker till Palma inatt den goingen. Absolut inte avundsjuk. Skulle inte vilja ha lite sol nu. Inte alls. ( kanske lite)

Jaaaja. Nu har jag precis slängt på sex and the city och ska sova sova säng. Nybäddad säng. Gott! Nattinatt folk!