torsdag 1 april 2010

oh my.

Jag fick min köra mjukglass igår, av Robin. Eller han kom på idén men jag köpte den själv.
-Jobbade igår och det räckte. Mycket folk på hajen och mitt huvud typ sprängdes när jag gick hem. Hem och hem jag gick raka vägen till Robin och sen gick vi ned på stan. Jag gick och gnällde över min stackars mjukglass så kommer Robin på den briljanta idén om Mc donkan. Oh yes! sjukt go var den. Efter stan drog vi till davids och köpte ett skal till Robins iphone. Rosa. oho, alla som känner mig vet ju hur jag drunknar i rosa. Love it.
Tog en vända till secoun hand när vi ändå var påväg någonstans och där hittade jag en fin service. Blommig. vit med ROSA blommor. haha. Köpte dock bara muggar med fat och assietter. Räckte så känner jag. Fick en gammal service av mamma när jag flyttade och så har jag redan allt för mycket krimskrams.

på kvällen var jag och Linus på bio. Änglavakt. Helt okej film men ingen jag skulle vilja se två gånger på raken. Ingen Jönssonligan-film för mig alltså. Den hade ett fint budskap om att aldrig sluta hoppas. Bion började tidigt, vid sju så va hemma halv nio. Hoppade i säng ganska så fort där för började i morses.

Ny brödleverantör, Jag och Malin var där vid 5 och började städa ur dem då. Städade nästan hela bröd avdelningen. Behövligt. Sjukt mycket bröd men de e bra nu i början så kunderna vänjer sig. Jag och Felicia försökte beställa brödet till helgen och lite av nästa vecka och de var ganska så svårt. Det är ungefär som att spela på ett lotto som Malin säger. Sweet.

Efter jobbet nu har jag bara städat. Känns som det var år och dagar sen jag gjorde det sist. Lilla Trix fäller som en annan häst nu med. Gosch. Tänkte duscha lite nu sen kanske jag ska börja packa lite. oh äta massa jordgubbar som jag köpte när jag gick hem från jobbet. ciao!