tisdag 20 april 2010

Friends.


Jag ligger i min säng och har ett halv öga på vänner. fyfan vad det är bra. Måste vara det bästa program som någonsin skapats, på riktigt. Var några dagar sen jag uppdaterade..
men som sagt. i fredags jobbade jag 8-16. Va hemma en sväng efter jobbet och åt lite, sen kom Linus från Värnamo. Han åkte dit i måndags så det var kul att han kom hem igen. Mötte Robin, Felicia och emelie vid gallerian vid 6 och sedan gick vi till fästningen där alla andra var. var ett helt gäng som hade lite hej då grillning för Felicia som skulle åka till Cypern igår. Planet blev iof inställt för askan tråkigt nog. Blev svinigt kallt när solen gick ned så då drog vi hem till Robin och fortsätte där. Ja gick hem vid nio tiden där för skulle upp och jobba 6-14 i lördags. Kikade lite på tv:n när jag kom hem och somnade in lagom vid halv elva sådär.

I lördags jobbade jag ju till två som sagt, sen var jag bara hemma. så sjukt trött nu för tiden. orkar inte träna alls och ut och gå när det blåser storm är inge för mig heller. Jag bara längtar tills Jannica kommer hem. Nu är det nära. :)

i söndags chillade ja bara. kommer nästintill inte ihåg va vi gjorde. va på Lejet och käkade glass med Linus, sen åkte vi hem till han en sväng. jag skickade efter kort från postfoto så de ska väl komma insläntande här i min brevlåda om en stund hoppas jag på.
Tvättade Linus bil påvägen in till stan igen och sedan gjorde vi kvällsmat. Gjorde egna vitlöksbröd och salamie och brieostpaj. Sjukt gott blev det. Alltid gott när man testar något nytt. Jag saknar inspiration så om någon har något gott recept på något så säg till. :)

igår jobbade jag 6-14. Va nere på stan och köpte ett Tommy sabo armband till Annika, Linus mamma som fyllde år igår. Gick en stund och letade efter en paj form i silver, men det fanns inte någonstans. Lite svårt när man inte vet riktigt hur det ser ut heller. Sabo är alltid cleant, så det fick bli bra med det. Hem och duscha efter stan och jobbet och sedan var det lagom att gå ner till Annika för att åka med hem till dom. Fick en jättegod smörgåstårta och glasstårta till lite fika hos dem. Lite hipphipp hura för henne. Va hemma sen vid halv tio coch kollade lite på HV71- Djurgården. Hv vann och jag blev lycklig.

Ida börjar jag inte för än halv fyra. Den där förbannade kassan. Det känns helt okej så här just nu, men sedan när man väl sitter och bara väntar på att klockan ska gå så är det ganska segt. Sjukt segt för att vara ärlig. Känns som tio minuter är snarare en i verkligheten. Hej jag klagar.

Annika ringde och väkte mig i morses vid 8 tiden. Hon sa igår att hon skulle ringa om de hade någon tid för slingning på morgonen och de hade de. Trevligt. Halv nio var jag där och nu är jag faktiskt ganska så blond. Mycket bra. Har hunnit med att städa lite här hemma. Blir verkligen skitigt på två dagar om de inte dammsugs och snart kommer trix hem igen. Ska hämta henne på söndag. Tänkte ta en promenad snart och sen ska jag göra middag. Tänkte fixa lite med mina kort sen om jag hinner. Ciao.