onsdag 28 april 2010

Hey

oh hey.

Jag har inte orkat uppdatera på ett tag. Såg precis att jag tydligen skrev ett inlägg i lördags. Trevligt. dåligt minne av det.

i fredags jobbade jag precis hela dagen som de var ljust ute typ. 10-19.
När jag väl kom hem svinhungrig väntade jag till 21 på Linus för att käka. var så sjukt hungrig att jag inte ens var sugen på pizza. Förstår ni? inte ens gott med pizza, sweet. somnade rätt tidigt där. sjukt tråkig dag faktiskt.

i lördags jobbade jag 6-14. Åkte hem efter jobbet och satte mig på min balkong en stund. Hade snackat med robin en smula på jobbet om att kanske dra ned till fästningen och dricka vin med lite tilltugg så det gjorde vi vid halv fyra tiden där. Varmt och skönt, med sol och goda vänner. Prima!
Jag, robin, simon och Sara. Satt där ett bra tag och snackade, kom diverse roliga människor att kika på. bland annat några som spelade typ softboll. En av killarna fick den där svinhårda bollen på benet. såg ut att göra helt sjukt ont vill jag lova. När solen gick nedåt och blåsan blev allt för full gick vi vidare till stantons och köpte kebbabtallrik. Sweet! gick hem till mig och käkade, drack lite mer vin och sen lite sanning och konsekvens och lyssade på lite bra musik. Måste varit runt här jag va inne och la upp den story love på spotify. gick vidarer en stund till Robin och lyssnade på lite mer musik. Gick hem lagom till halv tolv. skulle ändå upp och jobba halv sju så tänkte de skulle vara bra för mig. Om bara inte malin hade ringt när jag precis hade kommit hem... Så jag gick vidare till Linda och fick lite mer alkohol i mig, efter de gick vi till oscars. Kom hem lagom där vid två-tiden sen var det finfint att gå upp vid halv sex fr att jobba. Nej.

jobbade till halv tio sen la jag mig i sängen igen. helgsjukan där är inge trevlig alls. Kan ju hoppa över den nästa gång känner jag. om de är någon som känner sig uppen för att ta den smällen åt mig? Hände inte mycke den dagen alltså. Tog en promenad vid halv fyra och lagade lite mat, sen somnade jag tidigt.

i måndags jobbade jag 6-15. Va på stan med robin och lite ditten och datten.
samma sak igår med, dock utan stan för då var jag faktiskt ute och tränade. Aha. elle sprang i 30 minuter sen var jag död fisk.

ida har jag jobbat till 4 tiden där. Hämtade trixie hos andreas efter de. trevligt att träffa han för andra gången i år. Sjuk var han med, så hoppas att han inte smittade ner mig. Skönt med trix hemma här igen. oh. nu ska ja kika tv. orkar inte skriva mer. :)