torsdag 15 april 2010

Solsken och cider.

Oh en mycket bra dag. absolut.

Jag försov mig i morses. vaknade halv sex med ett ryck. Jag har hållt på att stänga av alla mina tre alarm i ungefär 45 minuter då. Trevligt och jag var sinnestrött. Det var bara att hoppa upp, slängde i mig två mackor och sen var jag på jobbet fem i sex. Bra Maria. Eller som Malin allitd säger " Heja Hallberg.." yej.
Efter jobbet handlade jag lite och sen gick jag hem. Blåste kanska kallt ute. Satte mig på min trogna plats när jag kom hem, Balkonen. :) Jag skulle kunna bo i solen. Så sjukt härligt och man blr typ pigg av de. Jag hann iof bar läsa 15 sidor i min bok och sen slumrade jag till. Jag hade bärt ut min fotälj ut på balkongen med så jag satt som en drottning.

Robin ringde vid tre tiden och då gick vi först till kvantum och köpte oriols. Sinnesgoda kakor. Ni borde testa om ni inte har. på riktigt. skitgott. Köpte även var sin kärleksmums. Vidare till systemet och köpte lite vin och cider sen gick vi till fästningen och sätte oss. Jag var en smula orolig över att det skulle komma moln, men det sprack upp lagom till vi sätte oss. lite cider och kakor med sol och Robin. Riktigt mysigt. :) Han har riktigt roliga samtal ibalnd. haha.
satt där ett bra tag tills jag var tvungen att gå på toa. Robin med för den delen. Han satt och fes konstant på mig i typ 20 minuter. Luktade JÄTTEGOTT!

Efter toan tog vi en tripp på stan och kikade runt i lite affärer.
Jag köpte mig en ny väska som jag belev helt kär i. Sinnesfin med de där blommorn.
Riktigt mig kändes det som.
När jag kom hem sen satte jag mig och målade lite. Jag drömde om att jag målade en tavla med en munn på för någon vecka sen så jag tänkte att jag kanske ksulle slå slag i saken. Dock hann jag bara skissa lite på ett papper och sen började jag dona med annat. Får ta mig tid en annan dag. :)