lördag 14 juli 2012

Sverige -Turkiet.

Ja. Snart hemma igen. I kalla Sverige. Borta, GRYMT BRA! men hemma bäst. I detta fallet är det enbart för att det varit så sjukt varmt! Helt galet. Meeen, jag älskar Turkiet, och alanya så då får man stå ut.
Ati sa till Felicia igår - varje gång hon är här håller hon på att kola av för det är så varmt, så man tänker alltid att det är sista gången hon är i alanya, meeeen så kommer hon tillbaka ändå! Haha. Men ja gillat stället, och jag gillar turkarna. Visst, de kan va lite sådär påhoppande, men jag tycker ändå de har en sorts respekt för en med. Jag menar...

Sverige har- oftast regn, jobb, Svensson liv. Ja ni vet.

Alanya- värme, sol, strand, go stad, halvgalna turkar som typ strålar av glädje i baren & dessutom queens garden, the Doors & robin Hood med killar som dansar på baren, just for fun. Nae jag hade gärna stannat en vecka till, men MWs tio grader mindre värme:)

Sitter på flyget nu. Jag är så sjukt uttråkad! Svårt att sova även fast vi inte sovit ngt alls inatt. Hm. Kommer väl som ett gött bakslag sen.

Hur som. Ww i Varberg i helgen vilket betyder att mamma och Gunnar är och hälsar på. Blir väl en go dusch när jag kommer hem sen träffa dem. Ikväll blir det bodegan med damerna.

För övrigt bara där lite fint. Förut när vi satt och väntade på planet kom en liten kackerlacka krypandes. Fille släppte den inte med blicken sen kan jag lova;)