måndag 30 juli 2012

Åh måndag.

Alltså. Jag har haft en helt underbar vecka. Eller förra alltså. Josse kom ju på tisdags eftermiddagen. Där efter gick vi + Felicia och Jannica ned till fästningen och åt lite kvällsmat, sätte oss senare utanför "badjävlar" och lyssnade på deras kraffs. Mysig kväll!

Onsdagen var de upp och hoppa alv elva, vidare till kvantum och köpte frukost som vi gjorde iordning hemma och sedan ned till stranden. Låg och päste där hela dagen. Malin och caper hängde ju såklart med:) på kvällen åt vi lite gott i societetsparken. Jag josse Malin casper och Robin. När de andra sedan gick hem satt jag och josse kvar en stund, sedan gick vi till hamnpaviljongen, vidare till black pearl, ett glas vin hos mej, sedan gjorde vi Oscars. Sjukt kul kväll/natt och morgon.

Drog upp josse halv elva på torsdagen. Hade tagit ledigt från jobbet, och med fint väder ville jag inte v inne så det blev stranden för hela slanten då med.

Kvällen var vi liten runda på stan, jag, josse fille & Jannica. Hade tänkt oss en middag på bodegan, men det var alldeles precis proppfullt, så det blev grappa ist. Då Jannica gick hem joinade mattias och Robin oss istället.
Efter god mat och mys sällskap fortsatte jag, josse och fille till bodegan medans de andra gick hem.

Fredagen blev det jobb 12-21. Josse lämnade mig. Hoppas att det inte dröjer ett år innan vi ses igen!
Efter jobbet var varken jag eller fille sen med att gå till bodegan. Trevligt. Jag var bara sådär jätteglad och hade rent ut sagt SKITKUL!

Lördagen var i stort sett repris av fredagen. Jobb och sedan jag +fille = bodegan.

Söndags, dvs igår varder jobb 9:30-17. Slet som en iller i både frys och å kollo. Stor vecka med sommarjobbare är inte alltid så lätt...
Stackars Martin som fick gå kvällen.
Lagade lite lax när jag kom hem, så jag fick med mig matlåda till jobbet idag. Som kvällsmat blev de räkor och massa gott. Jag och trix myste massa:)

Åååh idag. Jobb till 15:15 sedan gymmet! Vet ni hur längesedan fet var som jag var där? Ojoj. Men kul var det. Hade sån energi och med Goa låtar i öronen blev det bara bättre. Kändes som jag kunde lyfta 10000kg. Sånna där bra träningspass! Tur att jag inte gick ut och sprang, hade mitt knä aldrig klarat!

Efter var andreas här och hämta trix. Tomt! Men.. De går.:)
Ska även tacka nej till utb. Jag kom in på. Känns inte som jag. Varberg, hajen. Jag blir kvar lite till!:)

Nuuuu ska ja mysa till jönssonligan. Min bror hatar typ dom filmerna nu mera. Jag förstörde dem för han när jag var liten. Det var verkligen det enda jag kunde tänka mig:) haha