onsdag 18 juli 2012

Stig Helmer the storry!

Sov till nio idag. Länge för att vara mig, men legat vaken halva natten med så skönt att sova länge på natten.

Städade här hemma i morses. Det såg ut som ett riktigt bombnedslag, så det var behövligt. Tvättat upp allt från Turkiet med.

Jannica kom vid halv tolv, så drog vi ned till stan och kollade en sväng i både affärer och på marknaden. Köpte lite lunch/fika på Espressohouse och vandrade vidare till fästningen. Det är mitt och hennes ställe. En plats dör uppe på södra vingen. Blev molnigt efter någon timma så då gick vi och hyrde the stig Helmer the storry och la oss här hemma och glodde. Jag somnade så klart. Har en vana av att göra det när vi kollar på film. Slappnar väl av lätt då.

Ikväll har jag vare hos fille och josse. Åkt lite longboard, grillat kyckling-spett med sallad och rädisor och myst. Sån där underbar sommarkväll idag! :)

Nu är det dags för mig att försöka sova. God natt på er!