söndag 1 juli 2012

Koffeeee

Kaffe. Love. Harmoni. Livet. Vänner. Sakermanmåstegöranu. Jobb. Jojo.

Åh. Sömnlös natt. Känns som jag har druckit 20 liter espresso. Känslan av att kunna slappna av och somna är långt borta. Det är mer mängder av tankar som styr hjärnan. Ont i magen. När man tappat hoppet lite på mänskligheten. Åh, herregud. Människor. Jag som aldrig brukar ha problem med att sova. Känns som jag sovit 4 timmar i snitt i tre veckor nu. Trött? Nej nej. Åh så innihelvete trött så jag vill skrika lite på någon. Några. Åh..det tar liksom så mycket mer energi än vad de ger. Jag förstår inte hur jag ska tänka.


Har legat och funderat på om jag ska gå ut och gå en sväng istället för att ligga här. Hur har ju krogarna stängt och alla fyllesvin förhoppningsvis kommit hem eller på efterfest. Gott.